Queen of Light's retreat/fr: Difference between revisions

From TSL Encyclopedia
(Created page with "Retraite de la reine de la lumière")
 
(Updating to match new version of source page)
 
(14 intermediate revisions by one other user not shown)
Line 1: Line 1:
<languages />
<languages />
[[File:Strait of Messina from Dinnammare.jpg|thumb|upright=1.4|The city of Messina, with the mainland of Italy on the other side of the Strait of Messina]]
[[File:Strait of Messina from Dinnammare.jpg|thumb|upright=1.4|[Cette page a été traduit par Google Translator/DeepL  et doit donc être révisé.]


The [[Queen of Light]] maintains an etheric retreat over the island of Sicily, near the town of Messina. [[Amerissis]], the Goddess of Light, uses this retreat, along with the [[Goddess of Purity]]’s focus in Madagascar and her own focus in the [[Shrine of Glory]] in the Andes in South America as anchoring points for a threefold distribution of the light throughout the world.
La ville de Messine, avec l'Italie continentale de l'autre côté du détroit de Messine.]]
 
La [[Special:MyLanguage/Queen of Light|Reine de la lumière]] maintient une retraite éthérique sur l'île de Sicile, près de la ville de Messine. [[Special:MyLanguage/Amerissis|Amerissis]], la Déesse de la Lumière, utilise cette retraite, ainsi que le foyer de la Déesse de la Pureté à Madagascar et son propre foyer dans le [[Special:MyLanguage/Shrine of Glory|Sanctuaire de la Gloire]] dans les Andes en Amérique du Sud, comme points d'ancrage pour une triple distribution de la lumière à travers le monde.


== Sources ==
== Sources ==


{{MTR}}, s.v. “The Queen of Light’s Retreat over the Island of Sicily.
{{MTR}}, “The Queen of Light’s Retreat over the Island of Sicily” (''Les maîtres et leurs retraites''), "La retraite de la reine de la lumière sur l'île de Sicile."
 
[[Category:Etheric retreats{{#translation:}}]]
[[Category:Etheric retreats]]

Latest revision as of 04:44, 14 February 2026

[Cette page a été traduit par Google Translator/DeepL et doit donc être révisé.] La ville de Messine, avec l'Italie continentale de l'autre côté du détroit de Messine.

La Reine de la lumière maintient une retraite éthérique sur l'île de Sicile, près de la ville de Messine. Amerissis, la Déesse de la Lumière, utilise cette retraite, ainsi que le foyer de la Déesse de la Pureté à Madagascar et son propre foyer dans le Sanctuaire de la Gloire dans les Andes en Amérique du Sud, comme points d'ancrage pour une triple distribution de la lumière à travers le monde.

Sources

Mark L. Prophet and Elizabeth Clare Prophet, The Masters and Their Retreats, “The Queen of Light’s Retreat over the Island of Sicily” (Les maîtres et leurs retraites), "La retraite de la reine de la lumière sur l'île de Sicile."