Translations:Karmic Board/1/fr: Difference between revisions

From TSL Encyclopedia
No edit summary
No edit summary
 
(One intermediate revision by the same user not shown)
Line 1: Line 1:
Le conseil karmique est un ensemble de  huit [[Special:MyLanguage/ascended master|maîtres ascensionnés]] qui ont la responsabilité d'administrer la justice dans ce système de mondes et d’arbitrer le [[Special:MyLanguage/karma|karma]], la miséricorde et le jugement au nom de chaque ''courant de vie''.
Le conseil karmique est un ensemble de  huit [[Special:MyLanguage/ascended master|maîtres ascensionnés]] qui ont la responsabilité d'administrer la justice dans ce système de mondes et d’arbitrer le [[Special:MyLanguage/karma|karma]], la miséricorde et le jugement au nom de chaque "courant de vie".
Les Seigneurs du karma sont des intermédiaires divins servants sous les [[Special:MyLanguage/twenty-four elders|vingt-quatre aînés]] comme médiateurs entre les  gens et leur karma.
Les Seigneurs du karma sont des intermédiaires divins servants sous les [[Special:MyLanguage/twenty-four elders|vingt-quatre aînés]] comme médiateurs entre les  gens et leur karma.

Latest revision as of 22:10, 11 March 2022

Information about message (contribute)
This message has no documentation. If you know where or how this message is used, you can help other translators by adding documentation to this message.
Message definition (Karmic Board)
The Karmic Board is a body of eight [[ascended master]]s who are assigned the responsibility to dispense justice to this system of worlds, adjudicating [[karma]], mercy and judgment on behalf of every lifestream. The Lords of Karma are divine intercessors who serve under the [[twenty-four elders]] as mediators between a people and their karma.

Le conseil karmique est un ensemble de huit maîtres ascensionnés qui ont la responsabilité d'administrer la justice dans ce système de mondes et d’arbitrer le karma, la miséricorde et le jugement au nom de chaque "courant de vie". Les Seigneurs du karma sont des intermédiaires divins servants sous les vingt-quatre aînés comme médiateurs entre les gens et leur karma.